søndag 17. april 2011

Oppskrift på strikket uro

Jeg syntes denne uroen Flock  var så utrolig flott.
Designeren heter  Meg Bakewell å du kan besøke bloggen hennes Blogg Less her
Har drevet på en stund med å strikket den til mine to tantebarn som kom for noen uker siden.
Hadde strikket ferdig en fugl for leeeenge siden så er vel på tide å strikke ferdig, det tar ikke lang tid å strikke en fugl så jeg aner ikke hvorfor dette har tatt så lang tid.

Dette er også et genialt restegarn prosjekt! Det er ikke mye garn som skal til for å strikke en fugl.
Har mange ideer i hode om egne uro design, er så mye jeg har lyst til å lage at jeg ikke aner hvor jeg skal starte.


                                                           Her er en liten blå fugl.


Å her er han sammen med noen av venenne sine.


Er velidg spennt på hvordan det blir å prøve å henge opp disse til slutt, ferdig resultat kommer etter vert ;)

Kanskje du også vil lage en liten uro?

5 kommentarer:

  1. Næmen, så søøte fugler! :) Det blir spennende å se det ferdige resultatet!
    Fortsatt god palmesøndag!

    SvarSlett
  2. Åhhh så søte de er. Og fargene helt herlig sammen. Må inn og se på oppskriften. Kanskje jeg får tid til å prøve den engang he he.
    Kos deg i påsken.
    Randi

    SvarSlett
  3. Så søte fuglene dine ble! Gleder meg til å se det ferdige resultatet!:)

    SvarSlett
  4. så utrolig søte! blir nok en flott uro:)
    hvor finner man oppskrift på de søte fuglene? :)

    SvarSlett

Setter stor pris på en liten hilsen :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...