tirsdag 12. juli 2011

Iiiiiiiiiiik! Dumme ledning.

Jeg greide faktisk å få knekt tuppen på ubs kabelen til kamera, så nå får jeg ikke lagt ut bilder... *iiiiiik*
Håper det er en grei sak å få tak i en ny.
Ledningen har vert rar en stund så har egentlig ventet på at den ikke skulle virke lenger.
Nå merker jeg hvor mye jeg egentlig bruker kamera.


Ligger flere nye ting her å venter på å få vise seg frem...sukk
Mens jeg venter, får legge ved noen sommerbilder som ligger på datan fra før da ;)

En liten sommerfe datteren min har tegnet.

Å litt blomster :)




4 kommentarer:

  1. Så fin sommerfe datteren din har tegnet!:)

    Og de andre bildene var også kjempeflotte! Skulle ønske jeg fikk til å ta så bra bilder med kameraet mitt.:)

    Du har ikke port (heter det det?) i pc'en som du kan putte minnekortet inn i da? Tror de fleste pc'er skal ha det.

    SvarSlett
  2. Ååå! Du er lur! Det går sikkert ja, løper å prøver.....

    SvarSlett
  3. Hvis du ikke har rom til minnekortet kan du tilogmed kjøpe en slik liten bokssom du putter minnekortet i og kobler til pc. Så det er flere muligheter. :))

    SvarSlett

Setter stor pris på en liten hilsen :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...