tirsdag 5. juli 2011

Mariuslue ala The knitting needle

Har laget meg en variant av Mariuslua å her er første lua, strikket i ren ny ull fra Trysilgarn.
Brukes som baggy damelue eller "vanlig" herrelue.





Har tatt utganspunkt i en gammel genser :)
Driver med lue nummer to nå å har mange fargevarianter i hode som jeg bare må strikke;)

Har mye ideer i hode nå om forskjellige ting jeg skal strikke, lurer på når jeg skal få tid til alt.

Håper dere andre har bedre sommervær en meg, får i vert fall strikket litt når det er helt grått å regner ute.

4 kommentarer:

  1. Denne var da flott med fin fargekombinasjon. :))

    SvarSlett
  2. Fin lue. Denne blir god til vinteren.Det er bestandig gøy å strikke Mariusmønster. God sommer!

    SvarSlett
  3. Kjempeflott lue! Godt å høre at noen er full av inspirasjon! Hos meg er det lite med det for tiden, men håper det går over snart.;)

    SvarSlett
  4. Takk :D

    Synd jeg bare har inspirasjon til vintertøy ;)
    Endelig litt finvær i trøndelag igjenn så håper jeg får noen sommerlige innfall snart :)

    SvarSlett

Setter stor pris på en liten hilsen :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...