tirsdag 16. august 2011

Dåpsluer

Driver å strikker dåpsluer til tvillingene jeg er tante til :) Ferdig med en.


De er strikket i Drops Baby merino og oppskriften kan du finne her hos Garnstudio.

Jeg sliter veldig med oppskriftene der inne , men denne gikk greit.
Det er helt håpløst å tyde hva som står innimellom synes jeg, mulig det er jeg som er dårlig til å lese norske oppskrifter. Men jeg strikker fra hefter og andre sider på nett helt uten problemer.
Flere som sliter med de eller?

Skal finne et par fine sokker også tenkte jeg, de må jo prinsene ha :D

9 kommentarer:

  1. Lua er jo bare helt nydelig! Så koselig å få lage dåpsluer. Det er en ære. Heldige er også disse små som har en strikkeglad tante. Ha en fortsatt fin dag!

    SvarSlett
  2. Den er fantastisk lekker. Du er drivende dyktig med strikkepinnene.

    Klem

    SvarSlett
  3. Så flott den var, og så flink du er :)

    SvarSlett
  4. Nydelig dåpslue! :) Ønsker deg en strålende fin dag! :)

    SvarSlett
  5. Åhh så lekker den var!
    Eneste jeg har strikket utifra garnstudios oppskrifter var det babysettet jeg strikket nå i sommer. Den oppskriften veldig grei å forstå.
    Ha en fortsatt fin og kreativ uke! Klem

    SvarSlett
  6. Tusen takk for alle hyggelige kommentarer!
    Håper gutta blir fine i luene sine på dåpsdagen:)

    SvarSlett
  7. Så skjønne:) Kevin og Casper blir nok kjempefine i de:)

    SvarSlett

Setter stor pris på en liten hilsen :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...