søndag 21. august 2011

På skattejakt igjenn

Da har jeg vert en runde på Fretex igjenn + en antikvitetsbutikk å har funnet litt av vert:)

 Den jentebunaden har jeg hatt lyst til å strikke lenge :)
Artige små hefter fra 60-70 tallet og strømpebuksene tror jeg er fra 50-60 tallet.


Se de fjesene :D

Han her er jo kjempefornøyd da, det ene hefte er fullt av denne typen design i gul, brun....skikkelig retro ja .. Men tenk så fin denne dressen blir med et litt annet fargevalg :)

Ha en fin dag:)

5 kommentarer:

  1. Ja, her var det mange fine oppskrifter. Husker faktisk noen av dem :)
    Ha en fin dag, klem.

    SvarSlett
  2. Så mye fint du har strikket :-)

    SvarSlett
  3. Hei igjen :-)
    Bare ett lite tips :

    Barneboden trekker Gavekort på 200,- kr
    Ny sjangse - Hver måned
    ALLE som har link til www.barneboden.no på bloggen sin er med i trekningen :-)
    Se mer info : http://barneboden.blogspot.com/
    eller på Facebook

    Vil du være med ?
    de har litt klær til dame også :-)
    ( og faktisk noen strikkeoppskrifter også :-)

    SvarSlett
  4. Den ene oppskrifta har jeg også-strømpebukser strikket på Knittax strikkemaskin!Mamma hadde en periode i starten av 60-tallet der hun strikket etter disse opskriftene du har bilder av her,men jeg har bare noen få igjen :-(
    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  5. Den flotte bunaden strikker vel du på et par dager .. :)

    SvarSlett

Setter stor pris på en liten hilsen :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...