torsdag 1. mars 2012

Flere fingerløse votter og The Knitting needle har blitt sponsor.

Er enda ikke så flink til å blogge som jeg var en periode.
Men kommer med litt nytt innimellom da :)

Det nyeste er at jeg har blitt sponsor for ei som driver med fotografering, SM Fotografi.
Å det er jo artig!
Gleder meg til å se produktene mine i bruk på bildene hennes.
Har sendt noe å skal strikke mere:)
Her kan dere besøke henne på Facebook

Å jeg blir veldig glad for flere liker på min facebook side, mangler 6 for å få 100 :D
Har du en FB side så skriv det under her så skal jeg trykke liker tilbake :)

Å her kommer de nyeste tingene jeg har laget.

Pulsvarmere med inspirasjon fra Bosnia.


Flere fingerløse votter:


Å til slutt et nytt par med Alice votter.


Nå skal jeg snart kjøpe garn for å strikke en lilla kjole i bomullsgarn som jeg har en bestilling på + en overaskelse til noen som har bursdag snart som kommer til å ta laaaang tid. Kommer bilder når jeg har girt bort gaven, å kanskje noen små snik bilder undervegs;)

Ha en fin 1. Mars!

4 kommentarer:

  1. Så nydelige pulsvarmere og votter:) De Alice vottene var jo helt utrolig vakre:)

    SvarSlett
  2. Har vært mer eller mindre avkobla en mnd, så her var det jammen mye fint siden sist! :) Du har en inspirerende blogg, takk! :D

    SvarSlett
  3. Jeg ble nr 99, så nå mangler det bare 1 ;)

    SvarSlett

Setter stor pris på en liten hilsen :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...