mandag 23. juli 2012

Apelue, Cardigan og vaffelvotter :O

Det er litt forskjellig som har blitt ferdig de siste dagene.

Dette er et par votter med vaffelmønster :D
Denne oppskriften lagde jeg sist vinter men fikk aldri rotet meg til å strikke et par ferdig.
Trist egentlig at det er så dårlig vær denne sommeren at jeg sitter inne å strikker votter men... ;)

Her er vaffelvottene i Jade garn , ull/alpakka.
Liker fargene på dette garnet veldig godt :)
Har brukt et annet garn jeg ikke husker navne på (å ikke finner lappen til) med glittertråder i til mønsteret.





Så har jeg blitt ferdig med en Cardigan, denne strikket jeg ferdig en dag jeg var med mannen på jobb.
Han kjører vogntog...mye rare blikk fra folk når jeg sitter å strikker for harde livet der inne ;)
Den er strikket i Merino sport extra fine fra Katia. Deilig garn :)
Å så ble det en dyrelue tul i alpakkaull, en ape :)


2 kommentarer:

  1. Artige votter! Jade er et nydelig garn til luer og votter. Lekker cardigan også! De får bare glane på oss som strikker i bilen. Kan ikke kaste bort tida med bare å sitte der. Morsomme luer du lager. Håper de får hvile seg til vinteren.
    Det er blitt 20 grader her i dag, så nå er jeg optimist.

    Ha en fin mandagskveld!


    Klem

    SvarSlett

Setter stor pris på en liten hilsen :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...