lørdag 25. august 2012

Uglene har fått småugler :)

Da har jeg laget uglevotter til de små også.

Dette er første paret, har gjort om litt på mønsteret etter dette, litt mindre nebb f.eks.

Å så har jeg strikket et par i naturlige farger :)


Jeg bestillte gran fra Tyrkia her en dag, Ice yarns.
Skal prøve garnet i løpet av de neste dagene, blir spenende.
Garne kom etter noen dager bare på døra! Utrolig fornøyd med det :D


Så vil jeg takke alle som følger meg på FB, 140 følgere har jeg nå!
Så utrolig artig!



Ha en fin dag:)

5 kommentarer:

  1. Disse vottene er jo bare nyyydelige!
    Likte veldig godt de lysrosa/ hvite/brune. *sukk*

    Legger deg til i blogglisten min, er det ok?

    Klem fra Torunn/ Mon Ami. ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, å takk for at du legger meg til blogglisten din.
      La meg til som følger hos deg jeg også :D

      Slett

Setter stor pris på en liten hilsen :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...