onsdag 14. november 2012

Marius og hele dresser :)

Må nesten bøsrte litt støv av bloggen min.
Det har vert mye strikking i det siste, men ikke noe blogging.


Har strikket hele dresser til tvillingene jeg er tante til :)

Brukte denne som grunnoppskrift å la in mønster å rumpe selv:)


Så har jeg kjøpt meg den nye Mariusboka :D Den var kjempefin!!
Å da måtte jeg jo strikke en til datteren min.


Ellers har det vert en del bleiebukser og langluer til fotografering.


Det er jo så stas å se sine ting på bilder :D
.
Jeg har f.eks strikket bleiebukser i div farger til fluidphotography.
Det er min bleiebukse som er brukt i toppbilde der nå :D 
Jeg har ogsås trikket en stripete dress på bestilling :) 
Å votter som skal ligge under juletreet til noen i år :)
 

Phu....ikke rart man ikke har tid til å blogge!


1 kommentar:

  1. Her går det unna ser jeg. Nydelige dresser du har strikka, og så den Mariusen da! Det er så mye fint med Mariusmønster nå så jeg ønsker meg boka til jul. Artig å strikke er det også. Fine ugle- og selbuvotter! Her er det absolutt tid for ull både her og der nå.

    Ha en strålende dag!

    Klem fra Ingunn

    SvarSlett

Setter stor pris på en liten hilsen :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...