søndag 17. mars 2013

Setesdalgenser til mamma

Mamma hadde sett et bilde av en genser inne hos vikingarn å jeg måtte jo bare prøve å strikke noe lignende til henne :)
Brukte mariusgenseren som grunnoppskrift å strikket etter dette bilde hos vikingarn.

Hun ble veldig overasket da hun fikk pakken :D


Den blir sikkert fin på hytta i påska å på jobb i barnehagen :D 
Strikket i superwash ull , Rubin fra Spar Kjøp.
Det eneste som irriterer meg er at det første nøste nederst på genseren er en aning lysere en resten enda det er fra samme parti å alt... det var kveld da jeg startet på den så ble ganske fortvilet da jeg fikk se det i lyset neste dag å håper det ikke synes så alt for godt ;) 

Ha en fin dag !!

2 kommentarer:

  1. Så synd med den fargeforskjellen! Jeg hadde nok gått tilbake og krevd en kompensasjon i garnbutikken. Slikt skal ikke skje. Ellers er det en flott genser som det sikkert har tatt sin tid å strikke. Godt jobba!

    Klem fra Ingunn

    SvarSlett
  2. Så utrolig lekker. Heldige mamma.
    Klem Tone

    SvarSlett

Setter stor pris på en liten hilsen :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...