søndag 23. februar 2014

Sagagenseren



Jeg har designet min helt egen genser.
Tittet på tekstiler fra Osebergskipet og litt andre vikingraver å satte i gang med å tegne opp mønster.
Jeg driver nå med en variant til jente i knall farger (lilla,oker osv) , men dette er nå orginalfargen :)
Jobber også med tanken om en variant i grå og en i blåtoner til gutt. Det tar tid, men er så langt veldig fornøyd med resultatet.
Denne genseren fant seg ny eier ganske fort etter at jeg la den ut på Epla, det er jo utrolig hyggelig at noen ønsker seg en genser jeg har laget helt selv!



4 kommentarer:

  1. Gratulerer! For en fin genser skapt av deg! Nå kan du være stolt i mange dager!
    Så kjekt at den ble solgt. Jeg synes også det er stas når noen vil kjøpe det jeg strikker. Gleder meg til å se mer.

    Lykke til!

    Klem fra Ingunn

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk!! Stor stas ja :D Ha en flott søndag .

      Slett
  2. Aldeles nydelig, denne kan du virkelig være stolt av!!!

    SvarSlett

Setter stor pris på en liten hilsen :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...