torsdag 13. januar 2011

Converse Booties




Disse var så utrolig søte at jeg bare måtte prøve å strikke de.
Gikk veldig fort og greit, det som tok mest tid var å sy på stjernen å sånn til slutt.
Plundret veldig med å få til stjernen rett så det ble ikke helt bra, men men.

Det eneste jeg stusset på med denne oppskriften er at det står : strikk 11, strikk 2 sammen, strikk 2. Dette går jo ikke så bra når det er 14 masker å man skal lage hull til lissene så her er hvordan det må bli: Strikk 11, strikk to sammen, 1 kast, strikk 1 maske.

Synes de ble veldig søte jeg.
Oppskriften ligger ute på Ravelry: Converse Booties
------------------------------------------
They were so cute I joust had to knit them.
It was a fast knit, the only thing I didn’t understand in the pattern was the knit 11 , knit 2 tog, knit 2.
Its not easy to do that whit 14 stitches and get holes for the laces , so I did: Knit 11, knit 2 tog , yo, knit1.

The star isn’t that god , but I think they came out ok.


4 kommentarer:

  1. hei
    knall kjekke tøfler:) jeg har sett di hekla men først nå fant jeg noen som har strikka di,jeg var inne på ravelry å såg på oppskriften,syns eng oppskrifter er helt greske,fins det en mulighet for at du har oversatt den å ønsker å dele den med meg:) på forhånd takk

    mvh merethe,bloggen min er kreativmammy.blogspot.com ta gjerne en tur innom:))

    SvarSlett
  2. Hei, jeg har ikke oversatt den nei desverre. Jeg har problemer med norske oppskrifter selv siden jeg lærte meg å strikke med engeske så er ikke så lett å oversette så andre skjønner det ;)

    SvarSlett
  3. Trist,men takk for svar:))

    SvarSlett

Setter stor pris på en liten hilsen :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...